Möhippa!

I helgen hade vi lång spelhelg, som sagt. Torsdag, fredag, lördag och söndag var vi ute och reste runt och gjorde spelningar. Däribland min fina hemstad Nybro. Det var otroligt kul att vi ha en hela klassen då vi alla sov hemma hos mig. 27 nattgäster i ett hus är inte dåligt! Konserten i Nybro var också galet rolig. Det var kul att så många kom som det gjorde. Glömde dock totalt bort att ta några kort i helgen, men ska se om mor min tog något i Nybro.

Jag måste ju berätta om onsdags! Vid lunchtid i matsalen fick jag ett paket på posten. Blev lite fundersam eftersom jag inte väntade paket eller kände igen handstilen, men när jag öppnade det så var där en stor rosa lapp..  Möhippa på G!! Fina flickorna i klassen som planerat! Hux flux fick jag springa upp till villan för att packa inför helgen. Plötsligt knackar det på dörren och några flickor från klassen kikade in och gav mig en påse med kläder jag skulle sätta på mig.. Detta toppades sedan med smink som gjorde att jag blev vansinnigt vacker.. ;) Därefter gick vi till bussen där jag även fick lite information om dagen. Fick en lapp med olika uppdrag som jag skulle utföra under dagen. Det var allt möjligt såsom nysa någon i nacken, få någon att dansa vals med mig, klippa bort lappar från kalsonger, ringa ett ex och berätta att jag ska gifta mig därav kommer det aldrig bli något mellan oss igen, söka jobb, köra sms-roulette, plocka en blombukett och ge till någon osv. Galet kul!! Allt detta skedde i Kristianstad.
Efter en lång dag på stan så satte vi oss på tåget med destination okänd för mig. Fick ögonbindel och vi hoppade av någonstans och sedan placerade oss en buss som flickorna sa att dem hade hyrt. Efter ett tag stannade vi och dem ledde mig en lite bit (fortfarande med ögonbindel på). Under hela den här vägen sjöng flickorna en sång i kanon som dem hade sjungit titt som tätt för mig hela dagen. Då får jag gå in i någon form av hus och helt plötsligt börjar världens manskör sjunga på samma sång runt omkring mig! Där tar de av mig ögonbindeln och jag ser att jag befinner mig i en söt liten stuga vid vattnet med hela min klass sjungandes runt om mig!! Kärlek!! Det blev en otroligt mysig och rolig kväll i stugan! Pojkarna hade grillat och förberett mat och efterrätt och kvällen blev riktigt lyckad!! Hade en fantastisk dag!! Tack!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0