Att minnas tillbaka.

Idag satt jag och kollade igenom lite bildmappar på datorn, då jag hittade några mappar från ett par år bak i tiden. Från min gymnasietid. Jag var ganska flitig med att ta kort på händelser i vardagen, och det är jag glad för. Många bilder på vänner. När jag tänker efter så saknar jag mina vänner från den tiden faktiskt. Nu, ett år efter studenten, har jag knappt någon kontakt med dem som stod mig närmast i skolan. Det är lite synd faktiskt. För det var riktiga fina vänner som förgyllde mitt liv och mina vardagar. När jag tänker tillbaka minns jag bara våra alla fina stunder ihop. Gick nog inte en enda dag utan att jag hade fått mig ett rejält asgarv. Gymnasiet var en extrem tuff period för mig, men jag kan ärligt säga att det är tack vare mina vänner (och en hel hög envishet) som gjorde så jag kunde ta mig igenom allt. Jag har mycket att tacka för.


Ni fick mig att må bra.
Alla skratten. Alla samtal. Alla sjuka stunder. Alla djupa stunder. All glädje. Alla upplevelser. Alla erfarenheter. Alla minnen.

Jag saknar er.
Tack.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag saknar dig med! Jättemycket! <3

2012-06-01 @ 20:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0