Hemmmma!!!

Nu har jag landat hemma i Nybro efter en lång flygresa. Men snart bär det av igen för mig! Vi drar till fjällen, helt enkelt! :) en veckas skidsemester i Funäsdalen tillsammans med hela min fina familj. Ska bli najs! USA-resan har för övrigt varit skitbra, trots att jag har haft lite otur med att bland annat besöka sjukan. Men nu är allt iaf bra :) trots att jag haft så bra i Chicago och New York, så är jag väldigt lycklig över att vara hemma igen. Nu väntas en 12 timmars lång bilfärd med Marcus, Pauline & Foffe. Bilen full av pepp! Blir nog inte så mycket uppdatering här i veckan framöver heller. Så, so long!! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Christoffer Carlsson

Välkommen hem igen! Låter ju hur härligt som helst med skidsemester! Hoppas ni har massa snö och härligt väder :)

2012-04-02 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0