Sista veckan.

Om tre dagar slutar min Glimåkra-historia.
Om tre dagar flyttar jag hem till Nybro igen.


Det kommer kännas skönt att komma hem igen. Jag är klar här. Om några veckor kommer jag förmodligen sitta och sakna Glimåkra och alla människor här. Men just nu är jag så galet slut och utmattad så det känns alldeles lagom att fara hem nu. Jag är mätt. Ett år i Glimåkra går fort. Men det känns lite som att man satt livet på paus. Så som sagt ska det bli skönt att komma hem och börja få lite normal vardag med rutiner, jobb, spontanitet mm. Jag saknar människorna hemma med. Man inser inte alltid hur mycket man uppskattar folk tills de inte är en del av ens vardag längre, och man kommer på sig själv sakna dem.

Ikväll väntas klassfest.

Tack & puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0