Glädje.

Hej! Jag har bara några "korta" saker som jag vill säga.

Om jag ska va ärlig så har den senaste tiden sugit ganska rejält för mig. Men! Gud hör bön, och även om man inte tror det och allt känns surt och hopplöst, så finns Han där för en hela tiden. En trygg och stabil grund att luta sig tillbaka mot.

Men som sagt har den senaste tiden inte varit min bästa precis. Många orsaker. Men med positiv framtidstro och tillit till Gud, så löser sig allt. Gud hjälper en på olika sätt. T.ex ibland så sänder han änglar för att hjälpa. Han använder människor som sina händer. Det gjorde Han i mitt fall. Han använde mina fina vänner här, och gav mig mod att öppna mitt hjärta för dem. Detta ledde till att jag somnade med ett stort leende på läpparna, och vaknade upp nästa dag nästan som en helt ny människa. Jag var lycklig. Hela jag kändes lättare på något sätt och jag var så glad!

Jag tror att det var Gud som var och petade i hela situationen. Dels att jag fick lära mig att lita på folk ännu mer och märka att det är okej att visa sig svag och blotta sig själv genom att öppna sitt hjärta på de viset. Genom att jag tog mod till mig gjorde även de andra det och vi alla lärde oss nya saker om varandra som vi aldrig kunnat ana innan, och vi kom också närmre varann. Detta hjälpte mig oerhört mycket, och gjorde skillnad i mitt liv. Ensam är inte alltid stark.

~

En till grej. Min älskade fina Marcus är häääär!!! :D Kom igår kväll och stannar till måndag morgon. LYCKA!!! Hjälp va jag har saknat denna underbara människa. Att någon kan betyda så mycket i ens liv, är helt ofattbart egentligen. Jag älskar det! Han är min framtid, och jag känner mig så trygg med mitt beslut att dela resten av mitt liv med Han! Alla borde få ha varsin Marcus! Då skulle det nog bli fred på jorden tror jag.

~

Ännu en till grej. Ikväll har vi haft vår första egna konsert med Glim of Grace!! :D Det skriker glädje!! Underbart! Det är verkligen det här vi är här för att göra. Love it!



Det var nog allt :)
God natt kära vänner, och sov gott!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia & Pauline

Åhhhhhh vad vi bägge behövde läsa detta nu!!!

Tack för uppmuntran hjärtat. Delad glädje är verkligen dubbel glädje, och delad sorg förminskas rejält. Så glad för din skull, och visst är det så

- Gud hör bön!!



Love you <3<3<3<3<3

2011-10-21 @ 13:42:49
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/
Postat av: Gospelmaria :)

Va fint skrivet! Och du är fin! :) puss <3

2011-10-21 @ 16:00:47
URL: http://mianolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0