Återträff.

Nu är det såhär, jag hade planerat att skriva om återträffen som vi hade förra helgen här i Glimåkra. Men jag orkar inte. Så sorry till er som efterfrågat inlägg ifrån den helgen. Men jag är inte allt för elak. Jag ger er lite kassa mobilbilder från lördagen och söndagen ist :) (klicka på bilderna för att få dem större) Enjoy!

Körövning med förra årets kör No Limits & våran kör Glim of Grace :)

En kör på ca 40 pers och dubbla komp på 10 pers. Fräs.

Massa fräs som sagt. Fick tyvärr inga kort från konserten på kvällen =/

Det blev sommar igen.


Gos.

På kvällen blev det extra mycket mys som No Limits hade fixat till oss :)

Gudstjänst på söndagen a la No Limits-stil. Dvs gospelkonsert.

Körerna beblandades i villorna.

En himla massa häng på en väldigt liten yta.

Och såklart.. fika ;)

Oktober är tydligen det nya December i vår skola, så på kvällen efter alla från förra året hade åkt, så blev det första advent-mys hos biblarna :) (Nästan alla som går bibellinjen här åker till Tanzania eller någon annanstans i ca 6 månader och missar därav Julen här hemma. Så därav Julmys i Oktober)

Julmusik, lussebullar, pepparkakor, glögg, julpynt, julkalender mm. Fint ska det va!

Bra avslut på helgen.

 

En otroligt mysig och rolig helg helt enkelt.
Något av det bästa var att jag precis hann få tillbaka mestadels av min röst så jag kunde prata iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0