myslördag

Idag är det den första lördagen/helgen på så hääääär länge som jag inte har haft något inplanerat. Oerhört skönt! Såna helger behövs. Lär va den enda helgen på ett långt tag framåt med, så idag har jag njutit! Har suttit ute i solen ett himla långt tag och lyssnat på go musik och bara chillat. Livsviktigt. Men inne i skolträsket som jag är så kände jag mig lite dålig för att jag inte gjorde något som jag borde göra, eftersom det finns massor (är lite halft skadad ibland), så musiken byttes ut mot religionsboken. Fest.

Nu ska musik på igen för här ska soptippen (aka mitt rum) bli ren!
Det blir Lifehouse som låter i högtalarna. Kärlek.

Bild från förra sommaren. Saknar.

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0