märkligheter

Idag är min riktiga första dag i skolan på 16 dagar. Helt sjukt! :O Känns jättemärkligt. Hade lov förrförra veckan, va ledig på måndagen efter, i Glimåkra på tisdagen, ledig onsdag, sen va jag på en lektion på torsdagen och sen hemma på fredagen. Men har jag haft lugnt och slappt dessa två veckorna? Njee.. inte precis :P Nu om någon gång har jag haft fullt upp hela tiden. Men på något sätt har jag faktiskt gillat det. Trots att det nästan har tagit kål på mig. Nu är det bara fullt fokus på religionsprovet imorn som jag inte kan, pianot som jag borde kunna bättre, och projektarbetet som jag borde vara klar med. Många saker jag borde.. Men jag tycker att jag kan ha varit duktig iaf även om jag inte lyckats fixa dem grejerna, jag har fått många andra saker gjorda. 

Nu har jag iaf rivit igång denna veckan med att hålla i en danslektion som verkade uppskattad av både lärare och elever :) Känns bra. Ännu en avcheckning.
Men nu är det mat som står på schemat :)

So long!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0