Hejhallåochalltdedära!

Det är nu jag egentligen vill skriva något riktigt klyftigt/intressant/roligt osv. Men jag tänker inte glädja er såpass mycket nu. Så det blir lite halvt meningslöst skräp som vanligt :)

Livet går bra. Riktigt bra. Jag är äckligt trött på allt som har med skola att göra dock, och har knappt någon ork kvar. Vet inte hur jag är kapabel till att stå på benen och tänka riktigt nu. Men är så sjukt glad och lättad för att det snart är över!

Men förutom det så är allt bra. Jättebra faktiskt. Lite halvt märkligt och overkligt bra om jag ska va ärlig.
Jag är lycklig. Jag mår bra. Jag är glad.


Dagens soundtrack: Samuel Ljungblahd – Reason Why

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma Cia

Dagens Soundtrack - Samuel Ljungbladh!!! Bara en sådan sak ;) Märkligheter händer ;)

2011-05-24 @ 10:12:49
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0