vem förstörde vädret?

Kollade just igenom de senaste fb-uppdateringarna, och TJENA va folk håller på att klaga på snön! :O Inte för att jag inte håller med, för det gör jag. Äckligt med slask och kyla. Har hål i min doja så min fot är mindre torr nu kan man säga. Så jag tycker det är dags för solen att titta fram igen :)

Dagen har varit lång, jobbig, utmattande, lam och jättebra :) Hade ensemble första lektionen där vi kollade på inspelningen från uppspelet, och fick betyg på den perioden :) Fick mvg! STOLT! :D *klapp på axeln*. Köttade vidare med idrott där vi fortfarande håller på med rytmik-numret :) Idag skulle våran lärare kolla på det med, och vi fick omdömet "jättebra, fantastiskt, enormt" osv.. och en himla massa utropstecken och stora bokstäver :) Så det ser ju bra ut! :D (inte för att skryta eller så, eller jo egentligen.. men vi är ganska grymma ^^)
Dagen rullade vidare utan några större anmärkningar. Stannade kvar efter skolan för att öva rytmik-numret ännu mer. Åkte hem. Typ så :P

Nu har jag slängt mig i soffan för att chilla lite och göra "helg" ^^ Min syster har kommit hem denna helgen med så nu är jag glad :D

Snart drar vi vidare till Hanna & Jens för att ha en go kväll med resten av alla :) Majs! Hörde något om pajer och chokladkakor.. ;) Blir nog riktigt lyckad kväll tror jag! :D Peppet!!

Bild från i somras :) En glad brunbränd (sämst kvalité så det syns inte) Alexandra med solblekt hår, och färgglada kläder :) Saknar! Ge mig sommar nu!!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0