Time to breathe

Hej och hå så bra det kan gå! :)

Nu har äntligen helgen börjat och det är dags för mig att verkligen softa! För nästan första gången på 78 år (nästan..) så har jag en liten helg (läs lördag) där jag inte har något inplanerat, så då ska jag verkligen mysa till det för mig själv :) Skönt!! Jag älskar verkligen att umgås med folk och när det händer grejer, stora som små. Men ibland är det ju bara så skönt att bara göra ingenting! ^^ Bara njuta av att finnas till liksom :) Kanske gå ut och ta en promenad? Tror det är underskattat :) Det händer liksom aldrig för min del. Har aldrig tid, eller sättare sagt tar jag mig inte tiden, för det finns alltid så många andra grejer som står högre upp på prio-listan.

Idag hade jag kuhi-prov :) Another one down! Så om jag har fattat grejen rätt nu, så har jag inga prov eller inlämningsuppgifter eller så förens om 3 veckor? :D (borträknat från SvNp, piano, projektarbete mm). Lyx!

Om jag ska summera veckan som gått med några ord skulle det nog vara bra, snabb, roligt, vårväder, glatt och spännande. Framförallt spännande.. x] hah

Ikväll blir det "bilkurragömma" som gäller! :) ehh.. kan ju inte riktigt påstå att jag exakt fattar vad det innebär, meeeen det lär säkert bli kul :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0