glad för det lilla

Jag är så glad! Tänk hur mycket som har vänt på bara en månad. Jag har kommit tillbaka och blivit en glad skit igen!! :D Jag kommer inte ihåg senast jag hade en sån här sjukt stor drastisk uppåtsväng i mitt liv :D
Det klagar man ju inte precis på ;)

Det är så mycket som reder ut sig i mitt liv just nu :) Det sociala kan inte bli bättre!! :D Jag har börjat successivt få tillbaka min bästa vän :D Jag har planer inför sommaren som jag verkligen hoppas kan gå igenom :D nästa år, om jag kommer in i Glimåkra, kommer det bli så sjukt underbart! :D jag har nog hittat ett jobb till framtiden som jag tror passar mig :D Skolan är snart slut!!! :D Våren är på väg och sommaren är på ingång :D
Gaaahh! Detta och en hel massa andra saker händer nu :D jag har helt enkelt mycket att vara glad för!! :D

När man kan vara glad för det lilla,
kan man vara glad för mycket!

Sure, det är kämpigt och så i skolan, MEN livet leker iaf :D (och dessutom är den slut snart ändå ;D)
Men för mig så syftar inte det uttrycket "livet leker" på att just livet leker eftersom man inte har ett skit att göra och bara lever lajbans hela tiden och bara glider på räkmackor. Det blir bara fel.

För mig leker livet nu på ett sätt :) inte för att jag har det slappt eller nått, utan för att jag har så oändligt mycket att vara glad och tacksam för! :D Just den känslan av att det känns bra och att man är glad och nöjd :) När man är glad, så går livet oftast lättare och man ser allt från en ljusare vinkel :)

Det är inte hur man har det,
utan hur man tar det!




Hoppas ni kommer få en lika najs dag som jag planerar att ha! :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Vad roligt att läsa!! :D

2011-03-12 @ 11:38:30
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: Cia

Jag håller med Ottilia till fullo!! Det ger dessutom mer energi till alla runtomkring dig. :)

Ingen kan någonsin ta i från dig det faktum att du väljer hur du ska förhålla dig till varje given situation. Välj glädje, tillit och förtröstan <3

2011-03-12 @ 11:54:21
URL: http://myoriflame.se/cecilias
Postat av: Hilma

Härligt gumman! :D Glad för din skull :)<3

2011-03-12 @ 12:17:35
URL: http://hilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0