FRÅGA: kan man ha en roligare kväll än vad jag just har haft?

Svar: NEJ!

(Hawaii-tema på gig)

 

Kontentan av kvällen lär bli att mina kinder blir dubbelt så tjocka eftersom jag har konstant tränat musklerna i dem galet mycket hela kvällen, och mina magmuskler ska vi inte ens prata om! Jag har nog skrattat fram rutor. Numera kan ni kalla mig Alexandra Magochkind-biff Wedebrand.

Om jag trodde att jag hade skrattat mycket innan, så är det inget i jämförelse mot denna kvällen! Så mycket glädje på en och samma gång!


Jag har verklige världens goaste och absolut härligaste människor runt omkring mig! Jag kan knappt begripa vilken tur jag har som får ha dem i mitt liv! Gaah! Blir tokig av så fruktansvärt brutalt bra ni är!!! :D


Ville bara säga det.. ;)

God natt på er!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0