craziness!

Bara för att vädret suger för tillfället betyder inte det att det ska påverka mina dagar :D Även idag har jag haft en rent ut sagt skitbra dag! ^^ Fortsätta i denna takten, ja tack!

Hade bara rytmik, där vi håller på att planera inför ett stompnummer vi ska göra (ruuuligt). Och sen lite pianolektion där det gick vägen med :) hehe jag låste mig när jag spelade gång på gång, så min lärare vände upp och ner på pappret tillslut, och då kunde jag spela stycket felfritt.. Fick en stor fet skäggig puss på kinden x] så glad blev han! XD haha tyckte det var lite kul :P (och nej, han är verkligen inget "äckel" på nått sätt)

Sen blev det lunchdejt på McD med mina favoriter Sara & Mickis :D
tjena va kul vi kan ha! x) isbits-krig, kortspel, danser, skrattattacker, seriöst snack och en himla massa galenskap och flum!
Vi fick också en ganska brutalt bra snilleblixt angående i sommar som vi hoppas kan gå igenom ;)


Ååh va ni är körda i huvudet!

Fy sketan va jag älskar er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0