30 dagar med bloggen - Mina syskon

Jag har en två år äldre syster som heter Pauline. Nu går hon på en folkhögskola med inriktning gospel, nere i Glimåkra i Skåne, där hon också bor för tillfället.

Hon är inte bara min storasyster, hon är min allra bästa vän. Hon är den finaste som finns och man kan inte älska en person mer än vad jag älskar henne. Det finns inte tillräckligt bra ord för att beskriva hur fantastisk hon är. Jag blir så fruktansvärt glad av henne. Vi har en oerhört tajt relation och hon är en stor förebild för mig. Hon är en sådan som jag lätt blir väldigt avundsjuk på i många situationer. Hon är min idol. Hon är den jag kan prata om allt med. Hon förstår mig på ett sätt som ingen annan gör. Med henne kan jag verkligen vara mig själv helt och hållet. Det finns inget jag kan dölja för henne, hon känner mig rakt igenom. Jag litar på henne till 100%.

Jag är otroligt stolt över att ha henne som min syster.
Jag kan inte leva utan henne. Det går inte. Jag behöver henne. Hon är som en drog för mig. Mitt lyckopiller. Jag är helt enkelt beroende av henne.
Hon betyder allt för mig.



Älskar Dig Pauline <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0