konsert med SoJ!

Igår tog jag tillsammans med min fantastiskt underbara och härliga kör Sound of Joy, en tripp till Klintagården på Öland för att ha konsert och även stå för underhållning på ett café efteråt. Vi öste på som aldrig förr och hade det riktigt roligt! Vi fick mycket uppskattning ifrån publiken både under konserten och efteråt, så då kändes det extra kul! :)

Jag verkligen älskar detta med att stå på scen med en kör som kör järnet! Det ger en sådan stark energikick och jag blir lycklig i hela kroppen!

Stort TACK till alla i Sound of Joy!!

(Glimåkra kommer nog passa mig perfekt med tanke på att jag då kommer få göra detta som jag älskar i ett helt år! ^^)

Sound of Joy!

 

~

 

Efter en lååång sovmorgon så väntas en dag med 100% chill för att fortsätta på temat. Ikväll kommer morbror med fru hit :) Alltid lika kul!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0