yesterday

Igår var det en helt underbar dag. På alla sätt och vis (borträknat från vissa grejer (a) logiken är slående..)
Började min dag med att försova mej ganska duktigt. Något jag ser som en viss talang jag har..
Blev att åka 9.25-tåget istf 6.04-tåget. Men tjena va härligt det var att cykla till tåget :D för det första så var jag utvilad (vilket aldrig händer i skolveckorna), för det andra att det var ljust och sol ute (brukar ju jämt cykla när det är i princip kolsvart ute), och för det tredje fick jag verkligen vår-känslor :D fåglarna kvittrade, solen sken, asfalten var i stort sätt nästan helt torr :D det var underbart så att säga ^^

Åkte in till skolan i ett nästan tomt tåg. Skönt. Hade redan börjat min glas&keramik, så det var ju bara att traska dit och sätta igång :)
ska jag vara ärlig så känns det lite sådära med det jag håller på med nu. Mest för att jag faktiskt inte kan det jag gör =S och jag är ju den enda som frivilligt valt B-kursen, och resten är dem som går den linjen bild/form, dvs att jag känner mej som en liten loser jämfört med dem. Tror att jag kan komma där och göra allt precis lika bra som dem och tro att jag är nått. Pyttsan heller! Så känns det som lite. Och det jag håller på med nu, är sånt dem gör jämt. Utan problem och svårigheter. Medan jag sitter där och kämpar på och har ingen aning om vad jag håller på med och det tar 754 år för mig, och de springer runt och glor konstigt. Det stärker ju ens självförtroende enormt mycket. Blickar, skratt, fnysningar mm. Kul.
Så jag gillar mer att arbeta med det utanför lektionstid då jag är ensam i salen.

Nog om det.
Nästa lektion var arbetsmiljö&säkerhet. Inte så mycket att säga om det :P skolsköterskan var där och snackade hela tiden :P så nu är det fritt fram att svimma/sätta i halsen mm i närheten av mig, för då kan jag leka tarzan för nu vet jag hur man gör ;) mehehe

Efter skolan hade jag en liten dejt med Hanna :)
alltid lika roligt ^^
Vi gick och badade i 4 timmar :) skönt! Värme, prat, skratt mm. Härligt :)
Efteråt tänkte vi tjocka till oss lite, så vi gick och köpte pizza och tänkte spendera resten av kvällen nerkrupna i soffan framför lite filmer :) Sov även över där :)
sjukt mysig och rolig dag/kväll med Hannaflickan =] vardagslyx på hög nivå! Tack<3

Nu har jag kommit hem från Växjö, och idag väntas det plugg. Wehey party!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0