God natt!

Och där var ännu en dag förbi här i Glimåkra. Snabb och skön dag. Lite bibelkunskap, stämrep och kör. Lagom mycket. Idag har jag ägnat mig åt att fixa i ordning lite på mitt rum så det känns lite mer "hemma". Nu börjar det faktiskt bli lite mysigt :) Jag gillar verkligen att greja och dona och göra det mysigt och fint runt omkring mig :) Så nu är det mest lite fina tavlor och foton jag saknar..

Nu är det stor risk att jag börjar babbla, och kommer in på något fruktansvärt meningslöst som ingen människa vill läsa om. Så nu ska jag gå och lägga mig, imorgon väntar ännu en dag med nya möjligheter!
Gos & kram.


Ciao!

En trött men oerhört nöjd och glad Alexandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0