tant Alexandra.

Nu är jag allt lagom slut. Känner mig som en gammal tant i kroppen. Fötterna värker, benen känns som att de ska gå av, ryggen och nacken gör en härligt fin s-form pga saknad av kraft att hålla uppe mig, armarna orkar inte ens komma i självgungning när jag går.. Jag säger då det, jag har minsann gått och blivit tant. Jag behöver en rullstol..

Har precis spenderat kvällen på Rix fm i Kalmar (konstigt nog såg jag knappt några jag känner? Någon som var där?). Och resultatet av de är att jag är helt körd! De få muskler jag har, är uppenbarligen trasiga. Jag är numera en gelé-klump. Jag måste verkligen ta och skaffa mig lite mer muskler..

Nog klagat. Imorn blir det upp tidigt för att göra slut på mig ännu mer! Jag ser fram emot kvällen då jag tillsammans med min kära mor & far tar en liten tur upp till Mörlunda :) Äntligen får jag träffa han igen! Marcus-abstinens.

Nu väntar sängen! Så god natt på er :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0