Nybliven nittonåring!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Alexandras födelsedag, hurra hurra hurraaaa!!

Japp, ni hörde. Jag har uppgraderat min åtta till en nia. Och vilken födelsedag jag har haft! :D

Försov mig lite idag så jag blev lite sen till frukosten. Men så fort jag klev in i matsalen ställde sig alla upp och blickarna riktades mot mig där jag kom ingående, medan dem sjöng "Ja må du leva". Vilken entré!! Vilket välkomnande!! Oj va glad jag blev!! Fiiina människor. Jag kan ju bara säga det att jag har absolut världens mysigaste vänner här!!

Resten av dagen har varit lika mysig som alla andra dagar. Klasstimme, kör, pianolektion. That's all ^^ I lööv this.

Ikväll körde vi på party i en utav villorna med Gosplarna och Biblarna :) Igår så fyllde ju vår fina Elin också år, så vi hade dubbelpartaj ikväll för oss ;) Det blev massa fika, sång, dans, skratt och mys!! Vi släppte loss och hade disco i köket till "Lagar din mat" mm. Så sjukt varmt, svettigt och fruktansvärt KUL!!! Jag verkligen älskar min klass!

Välkomnades av fin liten "grattis-i-smurf-stil-sång" :D

Sen kom Biblarna och det blev ännu mer fullt hus ;)

90-tals/tidig 00-tals musik spelades och alla sjöng med och dansade :) i slutet när det började lättas på folk blev köksgolvet förvandlat till ett dansgolv och med hjälp av Elefant så hade vi ett litet minidisco :D Underbart!!

Avslutade vår lilla fest med en liten andakt i kapellet :) Gott.


Imorn åker jag hem till Nybro och stannar för helgen :)
Det blir en liten traditionell surströmmings/kräftskiva på Enerevet med släkten och sova över där :) Dagen efter blir det upptakt med kören och ungdomsarbetet på en ö, där i närheten. På söndag kväll bär det av hem till mitt älskade Glimåkra igen.

Efter en lång dag kan jag nästan höra sängen ropa på mig från andra sidan gatan i min villa. Nu bör nog Alexandra sova. God natt med er kära vänner! Och tack så otroligt mycket för idag och för alla gratulationer jag fått! :D Det värmer.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Pappa & Mamma

Åhh vad rolligt att du har det så bra och att du har blivit så firad. Det värmer hjärtat på oss och framkallar en tår i ögonvrån <3



Pappa tillägger att du är så duktig på att skriva!! Och jag instämmer.



Ikväll får vi krama dig. Åh vad vi längtar!!!

2011-08-26 @ 12:20:41
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0