Men hallå eller?!?

...JAG FLYTTAR JU FAKTISKT IMORGON!! Det blir ett 'Nämen' med höjd röst på den! Bananas.

Men seriöst. Det är ju helt galet!! Jag ska visserligen hem andra helgen (om det vill gå som jag vill), men sen efter det så tror jag ärligt talat att det inte blir för många resor hem igen. De som känner min syster och har lite mer koll på hennes år på Glimåkra, vet om att hon ändå kom hem ganska många gånger. Det kommer inte jag kunna. Vet inte hur mycket jag kan komma hem, men lär inte bli för många gånger. Liiiite surt är det med tanke på att min M flyttar till Nybro nu nästa vecka. När han väl kommer hit så flyttar jag.. Dislike. Jag kommer verkligen att sakna han som stryk! Det är just den biten som kommer bli jobbigast förmodligen... Men det ska nog gå bra det med med.

Annars ser jag verkligen fram emot att börja mitt år i Glimåkra. Jag tycker att det ska bli spännande och jag tror att jag kommer få det jätteroligt!


Idag ska allt packas och fixas (kanske lite sen?). Dessutom ska jag iväg och jobba. Lär bli en intensiv och stressig dag känner jag på mig. Men hallå! Jag ska flyttpacka!! Det är ju skiiitmycket jag måste ha med mig då!! :O Är det något särskilt jag behöver tänka på att packa med mig utöver det vanliga?? =S Jag har då inte gjort detta så många gånger innan. Wow..

 

Nä, nu ska jag inte ta upp eran tid mer med mitt tänkande. Om det är något ställe som ni kan få reda på vad som händer i mitt liv är det ju faktiskt här på bloggen. Så om ni tycker det är något kul att följa mig på mitt år i Glimåkra så vet ni vart ni ska kika.

Ciao!


Ni kan väl sakna mig lite i alla fall?


Kommentarer
Postat av: Cia

Vaddå sakna lite??!! Det kommer bli så tomt utan dig <3 Men det kommer bli ett kanon år och det är den vetskapen som övertrumfar känslan av att inte ha dig i min närhet.



I love you!

2011-08-16 @ 23:23:50
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0