första dagen på Glimåkra!

Trodde knappt denna dagen skulle komma. Men nu är det faktiskt så att jag äntligen har börjat mitt år på Glimåkra folkhögskola. Tänka sig.. Jag? Ofattbart.

Här sitter jag nu i alla fall i mitt stökiga rum. Det är ett ganska stort och fint ljust rum. Lagom för mig :) Snart ska jag börja dra igång att fixa till allt här så det ser något vettigt ut. Roooligt! :D

Dagen har mest bestått av att vi har fått en himla massa information om allt möjligt, vi har även ätit och fikat och lite mer. Man har även kunnat passa på att prata lite med folk i klassen och bygga kontakter. Alla i klassen är verkligen jättetrevliga och glada och förmodligen lika pepp som jag på det vi har framför oss! Det här kommer bli bra hörrni. Dagen har bjudit på många skratt och jag kan tänka mig att vi kommer få en helt otroligt rolig år ihop!


Jag känner på mig att detta

kommer bli ett sanslöst bra år!

 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skönt att höra att allt gått bra! Det gillas att du uppdaterar här lite då och då faktiskt! Puss påre!

2011-08-17 @ 22:32:00
URL: http://linnejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0