En sån dag!!

Oj vilken fantastisk dag jag har haft! :D Förutom att ha fått ännu lite mer information, så har vi fått lära känna varandra i klassen ännu lite mer. Vilka härliga människor!! Hela bunten! Det här kan ju verkligen inte gå fel, right!? Har även suttit ner och bekantat mig lite mer med tjejerna i min villa :) Just i min villa är vi bara två st från gospel, och fyra st från konsthantverkslinjen. Alla tjejerna är jättehärliga och goa, så det här kommer bli mysigt :)

Vid andakten som vi hade ikväll fick jag en sådan härligt känsla. Vi sjöng mycket och några sånger slutade med refrängen helt akapella. Det var så underbart så visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen! Alla stämmor, allas röster, atmosfären.. Går inte riktigt att förklara. Men där blev jag verkligen säker på att här, här kommer jag verkligen att trivas!

Efter andakten gick större delen av klassen till en utav villorna för att hitta på något. Det slutade med att vi alla stod ute på vägen och lekte knäppa lekar mm. Mycket underhållande! ^^ Många härliga skratt!! Så sjukt roligt! Den här klassen alltså.. ^^

Imorgon blir det en heldag med klassen där vi kommer att leka lekar och lära känna varandra ännu mer, men vi kommer även äntligen få börja sjunga!! :D Ser verkligen fram emot imorgon!

 

Nu är jag verkligen i gasen och helt galet glad ifrån ikväll! :D Men nu är det dags för att dejta sängen och krama kudden igen. Det är ju en dag imorgon med ;) Så god natt på er och hoppas ni har det lika bra som jag! Bara så ni vet så blir jag jätteglad för lite respons :)

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Elin

Är så glad för din skull!! Härligt att du har det bra :) <3

2011-08-19 @ 20:12:58
URL: http://www.eliinpersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0