Dagens hiss & diss

Dagens Hiss: Hela dagen ungefär. Alla människorna. Allting vi gör. Allt! Jag verkligen älskar alla här. De är så himla himla underbara och ger så mycket glädje så det räcker för en hel livstid! Kärlek!
Men den mysigaste hissen får nog bli kvällen som avslutades inne hos flickorna i villa 7, där nästan hela klassen tryckte sig in och firade vår fina Elin som fyller 19 idag :D Vi myste till det med chokladmjölk och kladdkaka och underhöll oss med allmänt häng, sång, lekar, gos och massa skratt :) Mys-klassen!

 

Dagens Diss: När vi var och badare på gympan och hade vattenpolo, så klantade jag till mig med att sparka till någon oskyldig liten varelse så min "ringtå" på vänsterfoten trycktes till vänster på något lustigt sätt så huden mellan tårna sprack, så jag fick ett litet jack där i mellan. Blod. Då kunde jag inte röra tån och det gjorde äckelsvinont när jag bara tittade på den! Och då ska vi inte snacka om hur det kändes när jag petade på den.. UUH!

Nu kan jag iaf röra på den lite, men det gör fortfarande sjukt ont och jag är lite svullen och kan inte riktigt stödja mig på den sidan av foten helt och hållet. Urk på burk!! Hur i hela friden ska jag kunna stå och dansa när vi har kör i morgon?!?! Himla klantarsle.. Kul att jag snackar om min ynkliga lilla tå. Det är synd om mig. Kan ju för övrigt tillägga att jag glömde lampan på inne i mitt rum när jag stack till de andra stugorna, och jag hade även fönstret öppet.. Hej äckliga små störiga snuskflygfän, som jag kan lista ut har onda planer att förstöra min otroligt viktiga sömn.. -.-

 

Aja, nog med dösnacket. Nu får det bli kvällen för mig! Morgondagens planer är främst att fylla år. Sen får vi se med resten.

 

God natt med er kära vänner!!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0