robot.

Har kommit in i ett sånt läge nu när allting bara rullar förbi utan att man lägger märke till det. Man tänker inte så mycket, bara gör. Allt går per automatik. Jag har gått och blivit en robot helt enkelt. Vill tillbaka till mänskligheten igen. Men även om jag tycker att allt bara rullar förbi, så känns det ändå som att jag står helt still på nått sätt. Jag sitter fast. Det är väl förmodligen i denna robot-grejen som jag har fastnat. Behöver en förändring. Nått måste hända. Bara nått litet..

Fy va jag låter deppig! Det är jag verkligen inte på nått sätt. Jag har bara inte så mycket energi kvar nu för tillfället, för att vara sådär tokglad och pigg helt enkelt. Så om det är någon som råkar ha lite energi eller goda nyheter över, så är det välkommet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0