"hur gick det i glimåkra?"

..antar jag att jag kommer få den frågan några gånger nu, så det är väl lika bra att summera det här :)

För er som missat hade jag tidigare idag audition till gospelinriktningen på Glimåkra folkhögskola. *dröm*


Men som svar på frågan så säger jag "mjaaootjaeoujaamjaäeiooaa.. typ så."

Den som inte kan tolka det så kan jag översätta det lite lätt med några korta ord.. Det gick väl okej antar jag. Ni vet, när man gör något framträdande lägger man själv alltid märke till alla fel och tabbar man gör. Så va det idag med, fast det va inte bara jag som märkte tabbarna.. hahah :P självklart lyckas jag tappa bort en hel del text, särskilt på den låten jag kunde mest, på den versen jag kunde utantill, med text framför mig. Bra jobbat Alexandra.. -.- Sen va det lite "apa-efter-sång", och lite "jag-klapp-du-klapp". Även där fortsatte jag strula till det lite då och då :) Intervjun gick bra iaf. Aja, de log iaf genom hela så hoppas att jag gjorde gott intryck trots mina tabbar :P varför pratar jag om mina fel jag gjorde förresten? Det är ju inte så himla klokt av mig :O
Jag ändrar mig..... Det gick väl bra i helhet =]

 

Nu efter man varit där nere igen längtar jag som en liten gris på att börja (om jag kommer in)! Det är så sjukligt härligt där så man dör lite varje gång :)

Älskar allt med det!


Hoppas ni har haft lika lyckad dag som jag :)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Hilma

Jag skulle tro att det gick jättebra för dig Alec :) Tack för sällskapet och för en bra dag! :) <3

2011-04-26 @ 19:53:01
URL: http://hilmas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hoppas på det! :) tack själv finhilma! <3

2011-04-26 @ 20:32:12
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0