gårdagens guldkorn.

Bara för att jag kom hem lite för sent igår för att orka skriva upp dagens guldkorn, så tänker jag göra det nu.

* Gympalektionen som Sara och jag hade hand om blev lyckad och vi fick väldigt bra respons :)

* Jag fick två små korta komplimanger som jag blev väldigt glad för :) Den första va från Sara när vi va kvar i omklädningsrummet efter gympan för att vi inte hade någon svenska, då jag höll på att sjunga lite på låtarna som jag ska ha på min audition till G. Och då sa hon att om jag skulle söka till Idol skulle jag gå vidare :] tror inte på det men det gjorde mig väldigt glad iaf. Självförtroendehöjare.

* Den andra grejen var något så kort och gott att på kuhi när vi hade paus så satt jag och ritade lite i min almenacka, så böjde sig en tjej i min klass bak och sa att jag jämt gjorde så fint i min almenacka på mina veckor :] Litet och ganska enkelt, men det gjorde mig glad :]

* FINALLY LOOOOOOOOOOOV!!!!!

* Sara och jag lyckades rädda en liten voffsing på nått lustigt vis :P När vi va påväg ner till Norre så såg jag i gräset att de va något (samma färg som det torkade gräset typ XP), och det va en söt liten vovve som va där och sket :) Och ingen matte eller husse syntes till. Tomt. Sen sprang den till oss och helt enkelt följde efter oss på vägen ner till Norre =S när vi kom till vägen plockade Sara upp henne för att hon inte skulle bli överkörd. Vi gick till lärarna och undrade såklart vad vi skulle göra. Vi fick order om att gå till polisen, men då kom två killar som vi hade mött i allén som vi hade berättat om hunden om, och sa att dem hade hittat matten och att hon va påväg ner till skolan. Skönt! :)


Nu ska jag iväg snart och ha heldagsrep med Hope-bandet :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0