en gosig dag med familjen

Drog igång dagen lite lätt som man ska när det är lov, planerna för dagen va utflykt med familjen :) Vi tog oss iväg ut i skogarna nån stans där jag inte hade större koll på vart jag var :P blev fika och allmänt mys med familjen :) skaffade också nya vänner i form av kossor som blev lite lätt kära i mig eftersom jag matade dem med nytt och fräscht gräs från bondens land. Har också beslutat mig att jag vill ha en get-bäbis, funkar också med får-bäbis.

Väl hemma efter större av dagen passerat, så hämtade vi upp farmor & farfar och farbror med familj, som precis kom hem från Gran Canaria :) Lite för bruna för att man ska tycka att det är kul att stå bredvid dem.. -.- Men det blev en mysig avslutning på dagen det med! :) Fick även hjälp av mina småkusiner med att städa för de tyckte jag hade lite för stökigt rum.. vet inte vad dem menade med de. Så nu har jag nagellack i lampor, skolböcker i papperskorgen, överfullt skrivbord, lite allt möjligt dret i garderoben mm. Spännande.. ;)

Bra dag som sagt :) Gonattsi!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia

:)

Erkänn att du gärna ville tagit med de 7 magra korna hem och gött upp dem lite..

Tack för en mysig dag <3

2011-04-24 @ 08:30:11
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0