<3

HON ÄR HEMMA!!! :D :D :D

Som jag har längtat efter min syster som nu har varit borta i hundrafjorton år (känns det som) i USA! Hon är den allra viktigaste för mig och när hon nu har varit så långt borta från mig och vi inte haft tillgång till kontakt, och under denna tiden om något har jag behövt henne mer än någonsin!
Men nu är hon äntligen hemma!! :D och i en hel vecka med!!!

Kan inte ens beskriva hur otroligt glad jag är för de <3


Idag har vi haft heldagsrep inför Hope, och då ringde det till mig mitt i. Det var från mammas mobil så jag svarade som vanligt på normala frågor om "hur mår du?" och så, tills jag fick höra "jag är hemma nu..", och då förstod jag att det va Pauline jag pratade med och inte mamma! :D (väldigt lika i rösten) Fick springa ut på toaletten och världens niagarafall gånger 4 forsade ner för mina kinder.. Ren och skär lycka över att äntligen ha henne hemma <3

Nu sen jag kom hem har jag bara legat och kramat henne i hennes säng medan jag har blött ner hela hennes bröst med mina tårar, och hon har klappat på mig <3

Är det tydligt att jag verkligen älskar min syster?

Min fina älskade fantastiska syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0