Jul-känsla utropstecken

Dagen före första advent. Jag, mamma och pappa håller på att baka lussekatter. Jullåtar spelas på spotify. Vi hänger upp julgardiner. Stjärnor hängs upp i fönsterna och adventsljusstakar sätts på rätt plats. Elden i spisen. Ljus överallt som lyser upp rummen. God lukt ifrån lussekatterna väntas. Årets första glögg ikväll för min del.
Det är jul.

Mysig kväll tycker jag :) Detta ska bli tradition!

Idag har jag också varit i kyrkan lite granna med tjejerna för att öva igenom dansen tills imorn :) dansen och låten är bra, och jag känner att jag kan dansen :) nervositeten kommer någon minut innan showtime, som alltid :)

Nu ska jag gå och julmysa vidare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0