Tjoosan!

idag var det en bra dag :) mycket spring fram och tillbaka, men jag känner mej ändå nöjd över det jag gjort idag även om det inte vatt mycket :)  

hade projektarbete-möte med Jonas idag, och han verkade gilla mina idéer och tyckte de lät intressant det jag hade att säga :D weey!  
nått mer som va weey va att de gick bra på pianolektionen :D har äntligen valt låt till terminsuppspelet den 21:a :) låten heter "kiss the rain" av Yiruma (samma snubbe som gjort "bellas lullaby" från Twilight). den är riktigt fin tycker jag, och sätter sej lätt på hjärnan :) sweet! 

egentligen var det bara de lektionerna jag hade idag, men jag stack till glas och keramiken efter pianot, bara för att leka lite och äta. Tycker ju det är så himla kul med det, och jag får ju göra hur mycket jag vill och allt gratis så, och kommer förmodligen aldrig få göra de mer i livet, så varför inte passa på att göra fullt med grejer nu då? (A) heh satt där i ca 3 ½ timmar och hann göra klart 3 nya grejer som jag började med idag :) kände mej nöjd att jag hann med allt jag började med :) så jag är glad ^^

kul tåg-resa med fina Mickis hem, hade jag också :) svängde förbi skomakaren och hämtade mina nya skor också (fick lämna in dom igår för att bara fixa en liten detalj som fattades, så skoaffären bjöd på de). Fina är dom :) hade också fått hem termobyxorna som jag köpt på tradera :) fina är dom också ^^

ikväll blir det Vampire Diaries kl 8 på 6:an :) tummen upp för de!
sen blir det nog tidig kväll för min del, eftersom jag ska upp vid 4-tiden imorn XP vettigt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0