Nu.

Det händer verkligen inte mycket här. Har inte så mycket inspiration för tillfället känner jag.

Veckorna rullar på i hundraåttio. Sen USA och Funäsdals-resan så har jag hunnit med några spelningar, sökningsvecka på Glim, bröllop för Marcus kusin, bal, Marcus på besök i Glimåkra, öppet hus i skolan, hemma i Nybro några vändor och allmänna vardagar i skolan toppat med lite födelsedagsmys här och där.

Räknade ut att jag kommer ha fullplanerade helger fram tills jag slutar nu. Därpå kommer det hända massor i veckorna här. Dvs kommer den här tiden gå rysligt fort.

Nu till helgen blir det lång spelhelg. På torsdag åker vi till Sölvesborg, fredag rullar vi vidare till Karlshamn, på lördag drar vi till mitt kära Nybro (BE THERE!!!), sen slutar vi hela festen nere i Vellinge.

Kommer bli sjuk helg! Packat schema, men fy så gött! Ser galet mycket fram emot vår konsert på lördag när vi är hos mig! :) Nybro Pingstkyrka kl 19.00 den 19/5! Hoppas så många som möjligt kommer! Det kommer bli en galet grym konsert så hoppas alla verkligen tar chansen att ta sig dit nu! Detta är ju trots allt förmodligen den sista chansen för "mina" människor att höra oss.. Vi har ju endast 3 spelningar kvar efter denna helgen, och alla ligger på fel sida landet.

So long.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Tack sötnos! Glad jag blir! :)

2012-05-21 @ 17:58:19
URL: http://linnejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0