Uppdatering.

Hej hopp! Kom på att det inte hänt så mycket här på ett tag. Anledningen till det är just för att det hänt lite för mycket i mitt liv. Ska inte ens försöka radda upp allt.

Läget just nu i Glimåkra är fint. Det har blivit vår/sommar här och det är kortshorts och linne-varmt. Gött! Läget är nu även extra fint eftersom min fina hane är här! Idag har vi inga lektioner eftersom det är röd dag. Så dagen har bara gått åt att gotta oss och ha det bra. Ikväll har vi i klassen bal. Dvs att alla har en anledning till att klä upp sig och bära sin balklänning igen. Ska bli kul, särskilt eftersom jag inte gått på bal innan.

Nu ska jag gå och krama lite mer på min man! :)



För övrigt..
4 månader kvar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0