Tisdag morgon.

God morgon kära ni! I förrgår natt kom vi tillbaka från vår härliga smålandsturné! Helgen har varit kanon trots några dalar och konserterna har varit super! Bilder kommer! :) Kom på att jag inte lagt upp bilderna från spelveckan än (som var för ca 87 år sen). Men frågan är den om det fortfarande är aktuellt? Ska jag göra det lätt för mig och skita i det eller vill ni se bilderna??

Nu är det tisdag morgon och jag vaknade för en liten stund sen. Idag är en sådan "ligga-kvar-i-sängen-tills-jag-verkligen-måste-gå-upp"-dag. Det var det igår med. Skita i sminket, låta håret se ut som det gör och ta de första närmaste och bekvämaste kläderna i garderoben eller man får i tanken. Ganska skönt att ha sådana dagar ibland :) Slippa bry sig.

Hoppas ni fått en riktigt god morgon och att resten av dagen kommer fortsätta i samma takt! Vi hörs nog senare idag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0