Morgon.

Vaknade denna morgon utvilad. Sovmorgon. Blev lycklig av att se en klarblå himmel och solen som faller på träden utanför. Ligger länge kvar i min varma säng och bara tittar mig omkring i mitt nystädade rum som fylls utav morgonljuset. Jag tar god tid på mig att stiga upp ur sängen. För att jag kan. Min första lektion börjar inte förens ca 3 timmar. Det jag ska hinna med på morgonen är att duscha, packa, fixa nått att äta och göra i ordning mig. Det är nu jag önskade att jag hade packat igår kväll. Aja. Jag har tid. Jag kliver upp ur sängen och bestämmer mig för att dra igång allt med en lång, varm dusch. Det brukar göra mig gott.

Nu sitter jag här. Ren och pigg och pepp på dagen. Känner på mig att det kommer bli en bra dag. Efter lunch drar vi iväg mot mitt underbara småland. Det vankas smålands-turnéhelg. Denna gången är det Nässjö, Eksjö och Åsenhöga som får besök av oss. 4 konserter. Alla som känner att de befinner sig i närheten är då varmt välkomna!!

Nu ska jag göra ett försök att packa. Hoppas ni alla får en lika bra dag som jag tänker ha. Syns vi i helgen? Om inte, så hörs vi nästa vecka.

Ha det bra!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0