En vecka kvar!!

Om exakt en vecka befinner jag mig, tillsammans med resten av min klass på ett flyg på väg till Chicago! Hel galet va tiden har gått fort!! Detta var något vi drömde om och såg fram emot när vi hade påbörjat vår resa på Glimåkra folkhögskola. Nu är vi faktiskt där. Det är en lång väg vi har tagit oss!

Just nu kan jag inte direkt beskriva hur jag känner. Förväntansfull, är nog det som beskriver bäst. Vad jag ska ha med i packningen är väl det som mest irrar omkring i huvudet om jag ska va ärlig. Men jag tror verkligen att vi kommer ha så gaaaalet kul! Det kommer bli mycket händelserikt och massa nya intryck och upplevelser. Älskar bara tanken av det! Får ju inte glömma att jag och de flesta i klassen faktiskt ska vidare till New York efter vi varit i Chicago. Vad ska vi göra där då? Mysa. Busa. Turista. Ha det allmänt gött helt enkelt! Allt det ska vi självklart göra i Chicago också. Men just Chicago-biten kan man mer se som en studie-resa. Det är ju trots allt gospelns huvudstad, och eftersom vi går gospel så hänger det ju ihop lite.

(ps. Vill du följa vår resa samt ta del av våra tankar, känslor och funderingar så följ vår nystartade blogg. → glimofgrace.blogg.se)


Nu har jag kommit hem till mitt kära Nybro för att kramas och säga lite hejdå. Samt sova, vila, softa, må bra, mysa och ta det lugnt. Order från våra lärare ;) Jag älskar att vara hemma! Så nu ska jag gå och pussa och krama lite på min fina hane!! ^^

Ha det fint!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0