Då sitter jag återigen här i Glimåkra..


..men denna gången har jag med mig min hane :) Det har nog aldrig varit så lätt att lämna Nybro som nu när jag hade han med mig. Han gör mig så galet lycklig och han är så bra för mig. Så jag mår bra. Jag mår faktiskt väldigt bra! Mycket på grund av honom, men också mycket efter att ha spenderat en härlig helg hemma med fina familjen. Så nu har jag även försökt att fixa ihop det sista för USA-resan. Nu är jag redo att möta de äventyr som ligger framför mig. På torsdag flyger jag till USA. Chicago, närmare bestämt. Galet! Det är mycket som har gjorts och förberetts nu innan, och nu är det bara det allra sista som ska fixas. Packning och grejer. Är jag nervös? Nej. Det kommer gå bra, det vet jag. Jag ser mest bara fram emot hela resan. Glöm inte följa vår blogg som jag nämnde i förra inlägget!

Men nu säger jag god natt och önskar en god sömn!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia

Godnatt!!

Puss & kram

2012-03-12 @ 23:22:20
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/
Postat av: Johanna

Får säga att jag är avundsjuk på din resa! Chicago är en fantastisk stad :) Jag var där 3 år sedan vid den här tiden och var så varmt och skönt!



Sv: Nej vad söt du är, tack så jättemycket! :) Visst är det klurigt? Man vet inte riktigt vad man ska ta tag i..varning för magsår i huvudet :p

Hoppas det går bra för er också och att ni får ett underbart bröllop :)

2012-03-15 @ 09:30:03
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0