3 månader.

Om 3 månader just nu, kommer jag förmodligen sitta och försöka få på mig smink och hår fix samtidigt som jag förstör allt eftersom jag förmodligen kommer lipa som en liten gris. Jag kommer känna mig som den lyckligaste människan i hela världen. Jag kommer knappt kunna inse att min livsdröm faktiskt kommer slå in, bara några timmar senare. Jag har hittat min kärlek. Jag har hittat den man jag älskar mest av allt. Jag har hittat den jag vill dela resten av mitt liv med. Jag har hittat min rätte.

Om 3 månader och några timmar senare, kommer jag gå ner för gången med ögonen fäst på världens bästa man, som inom kort kommer bli min make för resten av mitt liv.


Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Cia

Å NU åker fjärlarna upp och ner och tvärsöver i min mage...

Milda makaroner!



Love you!

2012-06-01 @ 19:29:10
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi visst är det en underbar känsla! Vi har bara 2 månader kvar, får fnitterattacker ibland :p



Sv: Ja alla ska ju inte gå ner, vissa behöver ju gå upp också. Rätt klänning kan ju göra under för kroppen! Min slimmar av mig sjuukt mycket, hihi hoppas din "slimmar till" då :p

2012-06-03 @ 21:53:58
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0