Första skoldagen.

Första skoldagen efter lovet har rullat på. Började dagen med en duktig sovmorgon följt av lunch i skolan som frukost. Det har varit jättekul att träffa alla fina människor igen och känna att man är back on track. Nu har jag slutat för dagen och har placerat min lilla rumpa i min säng. Glimåkra är numera täckt av ett vitt snötäcke. Mys att gå hem. Mitt rum ser ut som kaos, men jag orkar inte städa. Min väska står fortfarande ouppackad, men jag orkar inte packa upp. Har lite för ont i huvudet och trött i kroppen för att orka anstränga mig. Bädda ner mig i sängen och sätta på en film och äta nötter-läge? Svar, ja.


Sänder en liten tanke till mina älskade föräldrar som åkt till paradiset Gran Canaria idag, för att stanna där i två veckor. Nästan första gången dem åker utomlands utan mig och min syster, sen de gifte sig. Vet att de kommer ha det så otroligt underbart och skönt och njuta för fullt! Något de två verkligen förtjänar ♥

Ciao!

Kommentarer
Postat av: cia

Puss på dig älskling! Vi har ju varit en helg i Danmark en gång själva också ;-) ni fattas oss.. Men vi tränar! <3



2012-01-14 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0