Spelhelg.

Efter en lång dag fyllt med bara massa musik, peppar jag inför helgen då vi drar på turné. Vår första riktiga spelhelg. Vi beger oss till Hönö imorgon för att skaka rumpa och sjunga för allt vi får för. Vi fortsätter skaka oss vidare ner till Fyllinge, Halmstad på lördag och sjunger minst lika mycket som i Hönö. När vi ändå håller på att skaka så tänker vi också förgylla östkusten med våra skakande rumpor och gospelsjungande munnar. Därför beger vi oss till Söderåkra på söndag.

Så, är du pepp för en ösig konsert fullproppad med gospel?
Varm välkommen
!


För mer information och tider, kika in här:
Konsert på Hönö.
Konsert i Fyllinge, Halmstad.
Konsert i Söderåkra.


(Det är självklart helt gratis!)

Funkar det inte nu i helgen eller ligger städerna lite för långt bort? Kika då in på vår hemsida och kolla upp närmaste stad vi besöker!
Klick! →
glimofgrace.se


Vill bara ge ett litet extra tips till framför allt mina (östra) småländska små vänner att bege sig till Söderåkra på söndag. Det är få gånger vi kommer befinna oss i Småland, så passa på att ta chansen nu att komma och kolla (förutsagt om ni nu vill det). Jag skulle tycka det vore väldigt roligt att se er där iaf.



Så, ses vi i helgen eller?! :D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Din man

Jag hoppas vi ses i helgen!! :D

2012-01-12 @ 23:03:30
Postat av: Cia

Hoppas många kommer. Jag är för långt bort.. Mon följer dig ändå:-P

2012-01-13 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0