Home, where I belong.

Befinner mig i mitt kära Nybro igen. Fick tillbringa hela eftermiddagen med min kärlek. Lyx. Jag känner mig otroligt tacksam för att ha honom i mitt liv. Han berikar det.
Han gör mig lycklig.

Ikväll har vi slagit ihop oss med min kära syster och hennes kärlek. Det är skönt att vara hemma igen. På fast mark. Med människor som känner mig. Som jag känner mig trygg med. Som älskar mig oavsett vad. Jag är glad. Jag behöver inte tänka, utan bara slappna av och släppa loss och leva i nuet. Detta är jag. Detta behövde jag. 

Jag känner frid. 


Kommentarer
Postat av: Maria Glimma

Naw Alexandra! Känns gött att höra att du har det så underbart i Nybro med familj och så! :)

Men glöm för all del inte att du är sååååååååå välkommen in till oss/mig i villa 7 när du vill! :)Vi har sagt det förr, säger det igen, om du bara så vill chilla, kanske sitta och blogga i köket, dricka en kopp te, glo på film eller vad du än vill hitta på.....KOM! :)

puss & kram



Maria

2012-01-23 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0