2011/2012.

Jag fick frågan vad som har varit topp och bott för mig år 2011. Bott - början av året. Topp - mitten och slutet av året.

Året började riktigt dassigt. Livet var tufft och och sög ganska rejält på många olika plan. När försommaren kom blev året bättre. När sommaren kom blev det fantastisk. Jag har Marcus att tacka för det. Han gjorde mitt år helt enkelt. Han gjorde mitt år oförglömligt. Det blev ett år som kom att påverka resten av mitt liv.
Jag började även på folkhögskola i Glimåkra, dvs att jag flyttade till Skåne. Det var svårt. Särskilt att vara ifrån Marcus och min familj. Men det blev en tid som jag fick bli mer självständig och fick växa och testa vingarna ännu en gång. Något jag är tacksam för.

Ser fram emot detta nya året. Händelserna kommer gå i ett. Men jag trivs med tanken på det.
Jag ska gå klart Glimåkra. Jag ska ut och turnera en himla massa. Jag ska till USA. Jag ska förhoppningsvis till fjällen. Jag kommer gifta mig (HUR galet är inte det?!). Jag ska bli någons fru. Jag ska flytta. Jag ska på på bröllopsresa. Jag ska hitta ett jobb. Jag ska bygga ett hem och ett liv. Osv osv. Detta plus mycket mer. Galet.

2012 blir årens år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0