Yup, I do miss my hair sometimes.

Nu var det ju ändå ett ganska bra tag sen jag klippte av skiten. Men ibland önskar jag verkligen att jag hade lite längre hår igen. Jag vill ha längre, lockigare och.. större! Nu känns det som att jag har huvudform ärta. Håret är kort, men framför allt JÄTTErakt. Skittråkigt. Inge kul sväng på det allt. Klaget.

 

Åhh. Okej, kanske inte är så lockig på bilderna, men lite mer längd och lite mer volym.. Det kommer stunder man saknar det helt enkelt. Nu är en sådan stund.

 

 


Kommentarer
Postat av: Cia

Ahhhhh vilken bildkavalkad!! Men du, du är jättefin just nu och hår växer ju :) Det är ju faktiskt en av de saker vi faktiskt kan och ska variera och förändra på oss själva. Jag kan lova att en permanent på den längden du har nu skulle resultera i volym ;) Tjohopp!!

Och sedan har vi det där leendet!! Jag fullkomligen smälter <3 Testa att göra följande bildkavalkad igen med ditt raka, kortare hår, men med DET leendet, så får vi se.



MITT ÄRTA <3 Jag menar HJÄRTA ;)



PUSS Mommy

2012-02-16 @ 22:35:38
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0