Lovets fantastiska början.

Så otroligt gött det är att vara hemma! Jag är lycklig.

Igår hämtade min fina lilla mor mig vid tåget. Åkte förbi coop och köpte varsin ben & Jerry's-glass och jag hämtade ut ett litet paket på posten.. (hihi!) ^^ Träffade pappa hemma och fick lite egentid med bara päronen. Mysigt.
Åkte senare på kvällen hem till Marcus och vi gick hem till mormor & morfar för att ha en liten dejt :) De bjöd oss på pizza (!!) och massa härligt gos och umgänge :) De är så fina!! Kvällen avslutades med hela trötta familjen sittandes på golvet framför tända brasan och bara pratade. Bästa avslut på en fantastisk dag!

Idag har det blivit en riktigt slapp dag. Låg kvar länge i sängen med mannen jag älskar mer än allt annat. Resten av dagen har spenderas tillsammans med hela familjen hemma. Ikväll ska jag & Marcus fixa äkta myskväll till familjen. Så vi ska äta gott, spela spel och ha allmänt mys :)

Jag mår bra. Ser så mycket fram emot detta lovet här hemma. Nu luktar det mammas goda mat i hela huset! Då känns det verkligen hemma ^^ *lycklig*

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia

<3

2012-02-20 @ 13:27:14
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0