Stress-torsdag.

Mina torsdagar har jag döpt till stress-torsdagar. Förra terminen var torsdagar drömdagar för mig. Denna terminen har jag ökat mitt schema med två kurser på just torsdagar, vilket leder till att jag fått byta lite tider på resten av dagen och mitt välplanerade superschema kraschade. Nu är mina torsdagar endast stressiga.
Sen har jag något som heter onsdags-ångest också. Eftersom jag har kör, sång, piano, afro och lovsång på torsdagen (och nästan alla de kurserna har jag uppgifter som hör till), så blir det oftast att man tar igen allt i sista sekund på onsdagen och man får världens ångest för att det är så mycket.

Men nu har jag iaf stressat mig igenom denna dagen, bara en lektion kvar. Ännu en torsdag med ont i magen, trött i kroppen och huvudverk. Tradition.

Ikväll blir det att packa och röja upp lite i min soptipp till rum. Imorgon har jag bara en lektion, sen åker jag hem. Sportlov nästa vecka väntas! Ska bli så oerhört skönt! Har varit ganska slitigt de senaste veckorna här, så jag behöver verkligen en paus.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia

Welcome home Dear!

2012-02-16 @ 23:23:51
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0