Livet.

Dagarna rullar på. Jag har saker att göra hela tiden. Men jag älskar det. Jag älskar det jag gör. Jag mår bra och jag trivs. Nu har jag bara helgen kvar här, sen åker jag tillbaka igen. Jag vet inte hur det blir eller hur mycket jag kommer sakna allt här. Men jag ska försöka må lika bra där som här.

Dagarna som gått har jag mestadels spenderat med att jobba hos min farbror. Målat tak, städat trapphus, montera ihop kök mm. Mycket trivsamt. Resten av tiden har jag ägnat åt min underbara familj och man. Vänner har fått bli en del av min vardag med. Idag efter jobbet åkte min syster och jag in till Växjö för att leka så som bara två systrar kan. Viktiga detaljer till bröllopen blev inhandlat. Det gör mig lycklig. Jag ser väldigt mycket fram emot vårt bröllop. Allt fler delar hamnar på plats och planer fastställs. Jag känner mig lugn och trygg. Det här kommer bli så kul! Och det allra bästa av allt är just mannen jag gifter mig med! Han är helt fantastisk. På så många sätt och vis. Kan inte änns beskriva med ord hur bra han är. Och hur bra han är för mig.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Åh, så underbart det låter! Jag bara älskar bröllop och allt som hör till. Jag är alldeles säker på att det kommer bli hur bra som helst!

Kärlek och lycka till dig och din andra hälft! :)

Ge Puffsan en bamsekram från mig och be henne krama dig från mig<3

2012-02-27 @ 10:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0