I'm going home, to the place I belong.



Snart ska jag ha min första och enda lektion för dagen, sen några timmar senare ska jag hem. Ska bli mysigt. Det känns alltid så bra när jag sätter mig på tåget och vet att om bara några timmar kommer jag befinna mig i Nybro, förmodligen i armarna av någon jag älskar. Tycker det ska bli skönt att vara hemma ett litet längre tag också. Kan man verkligen hinna att slappna av.

Kom på igår kväll att jag tror att jag glömt att berätta för er att vi hade konsert i Örkelljunga i onsdags, och på förmiddagen umgicks vi med människor från en folkhögskola där. Mycket trevligt och konserten blir suverän! Har dock inga bilder därifrån. För första gången glömde jag kameran hemma när vi åkte iväg. Surt!!


Nu ska jag fortsätta packa, eftersom jag för det mesta är en "sistaminuten-packare".

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0