Hemma i Glimåkra.

Igår natt vi 3-tiden landade vi äntligen i Glimåkra. Efter en 10-dagars turné är man ganska lagom trött. Däckade direkt när jag kom in i mitt rum, och vaknade nyss med både kläder och smink från gårdagen kvar. Nu ska jag ta en pinsam lång dusch och sen gå på vår första och enda lektion för dagen. Resten av dagen går nog åt att slappa, vila lite, ta det lugnt och kanske lägga in "lite" bilder här ifrån veckan som gått och berätta lite smått (någon annan dag!).

Kan iaf säga att jag har haft en toppenvecka, men många skratt, fina minnen skapade och erfarenheter rikare!

So long!!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia

Härligt med en uppdatering äntligen!!

Ska bli roligt att se dina bilder och höra dig berätta, men framför allt längtar jag galet mycket efter dig!!!

2012-02-06 @ 22:27:25
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0