Alla ♥ dag.

Jag har alltid gillat alla hjärtans dag. Trots att jag aldrig förr har haft någon speciell att dela just denna dag med. Jag tycker att det är trevligt att folk anstränger sig lite inom ämnet kärlek. Visa uppskattning till människor man älskar, som man allt för sällan. Tycker det är tråkigt med folk som bara trackar ner på denna dagen och tycker den är överdriven.

Idag är jag och min kärlek på olika håll, men vi myste till det i helgen i stället. Jag måste bara säga det, inte för att skryta.. men jag har lyckats få världens bästa man. I torsdags, precis några minuter efter jag stigit innanför dörren drar han fram en stor och vacker bukett med 10 st feta, vinröda rosor. Får se om jag får upp någon bild på dem.
I fredags efter jag och min syster hade jobbat halvdag så gick jag hem till honom för att äta lite. När jag kom hem tappade han upp ett varmt bubbelbad åt mig, släkte ner och tände fullt med ljus och med luktolja så hela badrummet luktade gott och spelade lugn musik i bakgrunden som jag gillar. Medan jag badade gräddade han våfflor till oss. Efteråt hade han lagt fram lite myskläder på sin säng som jag fick låna av honom eftersom han tänkte att det inte var så mysigt för mig att sitta i mina arbetskläder. Myste ihop oss i soffan och åt framför en film och sedan hämtade han fram hjärtanchips (som jag ääälskar). Vilken man! Detta passar mig så bra! Han verkligen skämmer bort mig fullständigt! Han är ju för go!


Ikväll hade vi Löööv-partaj i en utav villorna. Världens mys! Bilder och mer om det kommer förhoppningsvis imorn (torsdag?, Fredag?)!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Cia

Min älskade dotter.... <3

2012-02-15 @ 18:56:01
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0