Kväll.

Klockan är tjugo i tio på kvällen. Jag är trött. Jag vill gå och lägga mig. Jag börjar bli gammal..

Nä, men allvarligt. Det är ändå ganska gött att gå och lägga sig tidigt har jag märkt. Jag håller ju ändå nästan alltid på med helt onödiga sysselsättningar på kvällarna då jag är uppe på tok för länge. HUR många gånger har inte jag fått för mig att lacka naglarna sisådär kvart i tolv mitt i natten?! Eller fastnat framför datorn och kollat på tatueringar? Börjat städa, testat olika håruppsättningar, kolla lite för många bröllopssidor (de tar aldrig slut, jag får aldrig nog), pysslat, skura handfatet, försökt lära mig rita (värdelöst), vika om allt i garderoben, fastnat framför tradera och kolla på grejer som jag ändå inte kan köpa, endast suttit och lyssnat på ny musik.. Osv. Jag är ganska sorglig ibland. Faktiskt.

Men ska nog försöka mig på ett litet experiment med att gå och lägga mig innan kl 22.00 på vardagarna. Kanske mår bättre och får mer energi på dagarna? Värt att testa.

Lovade förresten en bild på nya frissan. Here you go!

 

Världshistoriens sämsta bild. Håret ser ut som jagvetintevadochharfördåligfantastiförattkommapånågotroligt på bilden. Skillnaden är iaf att det är ca 5 cm kortare, uppklippt (hade ju sparat ut till en helt rak, o-uppklippt lång page förut) och framförallt lockigt. Och större. I'm back to the bäää!! Alexandra gillar.

 

Nä. Nu är det sängen! God natt!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Cia

Back to the Bähh....Yeah!!

Love you sweetie. <3

2012-04-11 @ 23:02:09
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh Alex:) You are not the only one! hah jag känner igen mig väldigt mycket i det du skrev. Det är konstig vad mycket man kan göra saker som till slut tar så mycket tid tillsammans. Jag kollar precis på klockan nu.. Oj det blev visst lite mer än jag hade tänkt. Jag som tänkte lägga mig klockan 9 idag. Den iden med att lägga sig tidigt är nog i hem dum ide alls tror jag! Jag ska försöka ta efter dig :) Du är superfin i ditt nya lockiga vågiga hår ska du veta! Sov gott så syns vi imorgon <3

2012-04-12 @ 01:05:08
Postat av: Emelie

Då kan du använda din fina tröja igen som du gjorde på textilen i typ 2an :) puss, saknar dig! <3

2012-04-12 @ 22:53:27
URL: http://mlijohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0